4 oktober 2012

Hösthälsning från våra läsare!

Tänk om vi inte haft er, kära läsare. Vad tråkig vår blogg, vår Facebook-sida och vår TIDNING hade blivit. Det är ju ni som ger oss liv. Det är ni som gör att vi orkar när det är tufft, ni som ger oss energi, glädje och - inte minst - innehåll! Vi är så oerhört tacksamma och glada att vi har er.

Ta till exempel de här underbara korten som jag fick i min mailbox när vi skulle sammanställa kort till höstnumret.

Man sitter där och pusslar med alla ljuvliga bidrag, och man VET att man inte kan ta med alla de alster man älskar, för det finns inte plats (det hade blivit en VÄLDIGT tjock tidning om allt fint ni skickade in kom med. Tänk "Nationalencyklopedin...! ;)) eller det passar inte in i uppslaget man bygger upp. Jo, så blir det ibland. Det är inte alls så att era kort/LOs/andra alster inte "duger" bara för att ni får ett avslag. Ibland är det helt enkelt matchningen som inte klaffar.

Då är jag extra glad att jag har bloggen, så att jag ÄNDÅ kan visa hur snygga grejer vi får in - för kolla här... inte hade ni väl velat missa dessa??!


Ha en skön dag och kom ihåg att uppskatta varandra, för...:
“When you plant a seed of love, it is you that blossoms.”
― Ma Jaya Sati Bhagavati


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar