27 augusti 2012

sommarlayouter

Hejsan
Hoppas att ni har haft en bra sommar! Det har jag! Nu när hösten närmar sig njuter jag igen av sommaren genom att scrappa mina sommarkort. Tycker att det är härligt att drömma mig bort till sol och värme.
Idag tänker jag visa er tre olika layouter. På den första FIN har jag använt You Do washi tejp som dekorationer på tre ställen för att få till en triangel på layouten. Jag har också klippt ut fjärilar och fäst med 3D kuddar för att få lite djup på layouten.
 
 
 Närbild på fjärilar och washitejp!

 
På den här andra layouten har jag använt två papper ett enfärgat cardstock och ett dubbelsidigt mönsterpapper. Jag har delat mönsterpappret i fyra delar, en bred, två smala remsor och delen som blev över använde jag att trycka ut bokstäver på. Ibland tycker jag att det är roligt att göra en snabb enkel layout och ibland kan jag ägna timmar åt en layout. Hur gör du? Skiftar du mellan snabba och tidskrävande layouter?

 
På den tredje layouten har jag samlat ihop alla dekorationer på ett ställe. Jag tog fram alla dekorationer jag hade i färgskalan och plockade sedan efterhand som jag scrappade.


 
Ha en fortsatt skön dag!
Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar